czwartek, 3 maja 2018

Czerwona bluzo-sukienka


Hej Kochani, co powiecie na energetyczną dawkę czerwieni? Jak wiecie ja jestem bardzo na tak.
Jeszcze podczas chłodniejszych dni szukałam sukienek, prostych, bardziej długich t-shirt-ów czy bluz jako sukienki. Wpadłam na stronę sklepu Missguided i się zakochałam, tam jest wszystko czego potrzebuję w dosyć niebanalnych formach. Ceny również mnie zaskoczyły, więc zaczęłam szukać modelu idealnego, oczywiście nie obeszło się bez czytania składu, a po dotarciu paczki metek. Już chyba zboczenie zawodowe przeniesione z Massimo Dutti, najważniejsza jest jakość, obsesyjnie sprawdzam metki ;)
Sukienka bluza- mega miła w dotyku- idealna do wszystkiego w połączeniu z ogromnymi kabaretkami i granatowymi dodatkami. Nic prostszego się nie dało :) Na sam koniec, klasyczne okulary od eOkulary.

Jeszcze więcej 'czerwonych sukienek' znajdziecie na DRESShead --> https://www.dresshead.com/c/red-dresses/




 Sukienka Missguided    Buty Massimo Dutti    Torebka Venezia    Okulary eOkulary



13 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda świetnie, uwielbiam takie sportowe kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w czerwieni ;) ladna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci czerwień. Podobny model bluzko-sukienki widziałam na sosimply, jednakże nie jest ona dobra na moją figurę. To Twojej pasuje wręcz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka <3 Ślicznie w niej wyglądasz, zapraszam do mnie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny, luźny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :) Super się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super styl . Pasuje do Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Super podobają mi się te kabaretki tu, wszystko fajnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)