piątek, 25 maja 2018

Koszulowa sukienka z jeansu


Cześć dziewczynki i nie tylko! Za oknami pogoda cudowna, zachęcająca do wszystkiego, a ja leżę chora na L4 :( Ale już niedługo, jeszcze trochę. Stylizacja, którą dzisiaj chciałam Wam pokazać, została zrobiona kilka dni wcześniej, jeszcze przed odświeżeniem koloru.
Wspominałam Wam już o moim pierwszym zamówieniu ze sklepu Missguided, oprócz czerwonej sukienki bluzy, którą widzieliście w jednym z poprzednich wpisów ( dla zapominalskich, szybki LINK), dobrałam sobie koszulową, a la jeans sukienkę. Niesamowite zaskoczenie dla mnie- materiał- idealny, delikatna wiskoza, która jest cudowna dla skóry. Sukienka super się układa i jest idealna na wiosnę jak i na lato. Można ją też świetnie wykorzystać jako koszulę wierzchnią do topów i szortów. Efekt gwarantowany :)
Do sukienki dobrałam, najukochańszą i najczęściej pojawiającą się torebeczkę z ulubionej Venezii, mięciutki i wygodne butki w kolorze karmelowej skóry i klasyczne, delikatnie kocie okulary od eOkulary.
Jak Wam się podoba tak prosta i skromna stylizacja? Na nadchodzący weekend idealna? :)





 Sukienka Missguided    Buty Massimo Dutti    Torebka Venezia    Okulary eOkulary

11 komentarzy:

  1. Jeans Tobie służy :) Bardzo ładna tunika ;-) Myślałam najpierw, że to bluzka https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ jeansowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dżinsowe wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i na luzie najlepiej :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! uwielbiam takie koszulowe sukienki :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :). Koszulowej sukienki jeszcze nigdy nie miałam, ale widzę, że będzie musiało to się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kocie oko, sobie kupię! Zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta propozycja jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)