czwartek, 31 maja 2018

Luźny miejski look


Cześć dziewczyny!!! Obiecuję, że to już ostatni post w tak delikatnym odcieniu rudego i zaraz na blogu pojawi się stylizacja w mocnym, wyrazistym kolorze.
Ale wróćmy do dzisiejszej stylizacji. Miejski, luźny look idealny na lato. Ostatnio często stawiam na luźną, typową miejską wygodę. Zestaw, który dzisiaj dla Was przygotowałam można bardzo szybko przerobić na bardziej wieczorowy look - wystarczy, że zdejmę kurtkę i zmienię buty, a koszulka ze spódnicą idealnie wpasują się w okazję.
Do obcisłej tuby w pasy dobrałam, luźny, bieliźniany top i kurtkę oversize z jeansu, którą dostaniecie na SheIn. W dodatkach lekko poszalałam, mam tu na myśli buty. Najprostsze Vans w dwóch kolorach i ruda torebka, którą wszyscy, którzy mnie obserwują znają od dawna. Okularki to obecny non stop ostatnio model od eOkulary.






Spódnica  TAGLESS     Top Massimo Dutti    Kurtka https://bit.ly/2I2YICz    Buty Vans    Torebka David Jones    
Okulary eOkulary




13 komentarzy:

  1. nic dodać nic ująć...wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra wyglądasz!<3 będę zaglądała tu częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look :) Zastanawia mnie tylko czy vansy sa na tyle wygodne ze nosisz je na gołą stopę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, dziękuję za miłe słowa!
      A Vans-y o dziwo są wygodne, pięta jest wyłożona miękką skórą; a gołych stóp nie mam -mikro skarpetki :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Ooooo będzie ruda ? :D czekamy z niecierpliwością kochana, ja też zastanawiam się co raz częściej, czy nie wrócić do rudego koloru :)

    Taki casualowy zestaw jest najbliższy mojemu sercu <3
    Bardzo podoba mi się spódnica i ta bluzeczka <3
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny wpis. Uwielbiam zestawy casualowe, w których można wejsc praktycznie wszędzie! :) Idealna stylizacja zarówno na imprezę jak i na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz:) bardzo fajna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw! kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Szczególnie podoba mi się motyw biało-czarnych pasów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary. Szukałem ostatnio takich dla żony, bo mówiła, że chciałaby mieć podobne. Znalazłem podobne w jednym ze sklepów internetowych. Mają tam duży asortyment, np. sportowe, rowerowe, ale i też takie na co dzień, klasyczne przeciwsłoneczne. Żona jest zadowolona z prezentu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)