niedziela, 20 maja 2018

Koszulowa sukienki w paski




Kochani pasiaki nie wychodzą z mych 'blogowych salonów'. Jestem ich wielką fanką pod każdą postacią, dlatego dzisiaj w stylizacji koszulowa sukienka, lekko rozkloszowana w błękitne, delikatne, pionowe paseczki. Sukienka upolowana na BonPrix - idealna na lato. Sukienka była wybrana ze szczególnym przeznaczeniem - do Egiptu. Spisała się idealnie, przewiewna i lekka. Zajrzyjcie do wpisu z wyjazdem do Hurghady -> KLIK.
Do biało błękitnej sukienki dobrałam beżowy, letni trencz. Dodatki to gumowa, pudrowa torba, nowy model okularów przeciwsłonecznych od eOkulary- taki jak lubię, delikatne kocie oko, z cieniowaną oprawką i szkłami. A do tego, buty w odcieniu brązu z plecionką na przodzie. Dziewczyny z moimi mega delikatnymi stopami, wiecie, że obawiam się zakupu nowego obuwia- tutaj się rozpływam. Miękkie i delikatne.





 Sukienka BonPrix    Płaszcz H&M    Buty Venezia    Torebka no name    Okulary eOkulary 



12 komentarzy:

  1. super look! torba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszula :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, ale ten kolor szminki zdecydowanie Ci nie pasuje...zreszta chyba nikomu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula, zdecydowanie pasuje Ci ten kolor! Świetne buty - sosimply. Trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój. Szminka również bardzo urodziwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, ze stopami mam dokładnie tak samo ale na lato postawiłam wybrać espadryle z zoio. Moim zdaniem był to świetny wybór, są bardzo wygodne i lekkie. Co do szminki wszystko jest kwestią gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką sukienkę chętnie bym przygarnęła, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę jak ja dawno u Ciebie nie byłam :O
    Widzę stałaś się ruda- świetnie wyglądasz w tych włosach :) Ja coś czuję, że teraz prędzej czy później znowu wrócę do rudości :)

    Świetna sukienka, zestaw luźny i wygodny- odkąd urodziłam takie luzaki są teraz najbliższe mojemu sercu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam najpierw, że to koszula https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ w paski :D ale jednak to przepiękna tunika :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie rónież sukienka z Bonprix:) Też miałaś taki problem z rozmiarem?? Bo u mnie to wszystko za duże


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)