środa, 3 lutego 2016

lakiero- mania #6 Kinetics...


Hej Lakieromaniaczki ;) W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować zawartość cudownej paczki z produktami marki Kinetics. Dzięki nim mogłam przetestować lakiery solarne, które są dosyć nowe na rynku. Wraz z dwoma żywymi kolorami lakierów solarnych z figlarnymi nazwami -  KISS AND SMILE 032 i PURPLE MADNESS 089. W paczce, do lakierów dołączony był cały zestaw pielęgnacyjny, a także lakiery 'pomocnicze'- baza pod lakier, top matujący, odżywka, oliwka do skórek i oczywiście top coat solarny, oprócz tego żel do usuwania skórek, dwa pilniczki (pilnik i polerka).
Ale zacznijmy od początku- lakiery kolorowe- Kolory, jak same możecie zobaczyć, są cudne, bardzo nasycone, od strony technicznej lakiery również bardzo dobrze się prezentują, pędzel jest płaski i szeroki- idealny do malowania, a konsystencja ciekawa, gdyż są gęściejsze niż tradycyjne lakiery do paznokci. Solarne po pokryciu płytki nie nadają takiego błysku jak zwykły lakier, dlatego musimy nałożyć na nie specjalny top solarny, który utrzymuje lakier do 10 dni na paznokciach, zapobiega rysowaniu płytki i tworzeniu się tzw. pajączków, a także nadaje niepowtarzalny blask. Muszę Wam teraz przyznać, że to wszystko prawda! Lakier błyszczy się cały czas, tak jakby był przed chwilą pomalowany topem, brak rys (przy normalnym użytkowaniu), a i utrzymuje się bez odpryśnięć.
Według katalogu, który otrzymałam, lakiery solarne możemy nakładać na płytkę bez konieczności malowania bazy, ja jednak wykorzystałam nową bazę i nie wpłynęło to na jakość samego koloru.
A co do niej- baza TOUCH ME, zgodnie z zapewnieniami producenta ma zabezpieczyć moją płytkę przed przebarwieniami, po zmyciu, paznokcie miały swój naturalny kolor, bez pomarańczowych czy fioletowych cieni.
Top matujący- MATTE ONE NIGHT, bardzo fajny, trwały top, który podczas malowania nie zostawia smug (z czym niestety już się spotkałam). Niedługo zobaczycie go na paznokciach ;) 
Oliwka do skórek POMARAŃCZOWY MINI OLEJEK DO SKÓREK, bardzo fajny malutki flakonik, który wszędzie wejdzie, dzięki czemu częściej mogę wmasowywać go w skórki, które są moim stałym problemem. Zawsze coś mi odstaje, skórki mam suche. Oliwki używam od ok. tygodnia i zauważyłam lekkie zmiękczenie skórek- zobaczymy po dłuższym okresie użytkowania. Pachnie rewelacyjnie!
Odżywka z serii NANO TERAPIA- SEAL- preparat z witaminami ( A, E, B5, C) przeznaczony dla łamliwych paznokci. Oprócz tego, zapewnia nawilżenie suchej płytki paznokcia. Tu idealny dla mnie, gdyż po 'gliterowych' lakierach, paznokcie wysychają mi na wiór. 
Na sam koniec zestaw próbek WHITE SPA- czyli zestaw do zaawansowanej pielęgnacji dłoni lub stóp, w którego skład wchodzą saszetki z:

1. Płyn zmiękczający Gentle Soak
2. Peeling rozświetlający Luminous Peeling
3. Krem wypełniający Luxurious Filler
4. Peeling do stóp Intense Foot Peel
5. Krem głęboko nawilżający Ultra-Rich Moisturizer


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów na paznokciach, jakie zapewniły mi lakiery solarne, a dokładniej top solarny, który naprawdę nadaje efekt hybrydy bez specjalnych lamp. Będąc w pracy kilka razy spotkałam się ze stwierdzeniem, że mam zrobione paznokcie hybrydowe; ) 
Gorąco Wam polecam lakiery solarne od Kinetics- efekt jest spektakularny! :) 















11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tę firmę ;) Lakiery trochę nie w moim guście, ale koralowy całkiem fajnie wygląda!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten różowy mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, jednak różowy to inny lakier- Ruby Wings ;) Pokazywałam go w jednym z poprzednich wpisów z 'lakiero- mani' ;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  4. A ja znam tą firmę;-)
    Jestem zachwycona Kineticsem, poznałam go na targach Warszawskich we wrześniu ubiegłego roku. Od tego czasu zgromadziłam już całkiem pokaźną kolekcję różnych kolorów lakierów solarnych no i oczywiście podsiadam top;-)
    Niedawno kupiłam także olejek do skórek o moim ulubionym zapachu (migdałowy) i krem do rąk Rich Cream. Tymi produktami także jestem oczarowana także gorąco polecam Kineticsa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) Ja już oglądałam niektóre gliterowe i mam na nie ogromną ochotę, ale trwalością i połyskiem jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  5. lakiery mają piękne i głębokie kolory :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam już gdzieś o tych lakierach i nawet myślałam czy sobie nie kupić. Po przeczytaniu Twojego posta przypomnialo mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te lakierki...uwielbiam oliwkę do skórek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)