poniedziałek, 15 lutego 2016

Stylizacja w odcieniach brązu...




U mnie, w Radomiu pogoda iście jesienna. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na brąz. Milusia i ciepła narzutka od Lovelywholesale, jest jedną z moich ulubionych, bardzo fajnie się prezentuje i ma świetny kolor. Dobrałam do niej szorty w innym odcieniu brązu i koszulkę z bardzo fajnym wzorem od Bon Prix- genialny materiał, cieniutki, przewiewny, idealna na teraz jak i na wiosnę ;) Do tego torba z frędzlami, którą bardzo dobrze znacie i dodatki utrzymane w ziemistej kolorystyce. Męski zegarek Banggood z rewelacyjną ciemną tarczą i bransoletka od Elley.
Jak Wam się podoba takie połączenie? ;) 





 Szorty Romwe    Koszulka BonPrix    Narzutka Lovelywholesale    Torba i-torebki    
Zegarek Banggood    Bransoletka Elley 






29 komentarzy:

  1. Prześliczna ta narzutka!
    Z powodzeniem może udawać płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Podoba mi się ta kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy jest gdzies taka torebka z frędzlami, która by mi sie nie spodobała :)
    Pieknie to połączyłas :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk kochana ;)

    Informuje również, że na moim blogu zaszły spore zmiany, także zapraszam! ;) http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta narzutka, na wiosnę będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz w takiej fryzurce :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i narzutka rewelacyjne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny Blond :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://www.moniquerehmus.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja w moich ulubionych kolorach. dla mnie super, niestety nie na moją figurę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mi przypadły do gustu spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten odcień brązu :)
    Choruję na torebki (a właściwie na wszystko) z frędzlami, ale na razie się opanowuje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki super. Sweterek zresztą też. Świetne połączenie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam brąz i sama nawet mam w swojej szafie wiele ubrań i dodatków w kilku odcieniach tego koloru. Czekam na cieplejsze dni bym mogła włożyć kilka z nich, bo aktualne warunki ma zewnątrz nie sprzyjają na "lżejsze" ubrania. Twoją stylizacja jest świetna, choć najbardziej moje serce skrada Twoja narzutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutka super! Trochę nie mój kolor, ale krój bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie ładnie w beżach i brązach :) mnie nie zawsze pasuje, zależy z jakim kolorem je połączę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dopasowana stylizacja! I zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta narzuta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta narzutka jest boska!!! w moim przypadku brązy się nie sprawdzają ( źle się w nich czuję) ale gdyby to był jakiś granat albo np intensywny chabrowy to bym brała bez zastanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ulubione kolorki ,beże !
    Płasczyk świetny i bluzeczka :) Bluzka z długim czy krótkim rękawem ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwi.Little.World19 lutego, 2016

    Świetna stylizacja ja pewnie bym założyła czarne spodenki tylko to bym zmieniła ale tobie slicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kolorystyka całego zestawu! Bardzo podoba mi się sweterek i szorty choć buty też są bardzo ciekawe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja , uwielbiam frędzle w każdej postaci :) Do tej stylówki jednak postawiłabym na jakieś mocniejsze oko albo chociaż usta , bo czegoś mi tu zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  23. Super narzutka! No i masz super figurę!

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak ! Koniecznie intensywne usta! Natomiast ubrania świetne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)