piątek, 26 lutego 2016

Uroda: IL Salone Milano & Oeparol...



Kolejny kosmetyczny post, tym razem z całkowicie innej bajki. Ci, którzy śledzą bloga od dawna wiedzą, że pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo, ale to bardzo ważna. Po spaleniu włosów farbowaniem, są moim oczkiem w głowie, a ich pielęgnacja to już codzienna rutyna. 
Chciałam się dzisiaj podzielić z Wami recenzją kilku fantastycznych produktów do pielęgnacji: włosów, dłoni i ust. 
Na pierwszy ogień idzie krem do włosów od IL Salone Milano. Krem jest bardzo fajnie zapakowany, w poręcznej tubie, dzięki czemu od razu wyciskamy go na rękę lub włosy. Konsystencja również zasługuje na pochwały- świetnie się rozprowadza na włosach, nie tworzy gródek. Spokojnie zostawiam go na włosach na ok 5-10 minut, oczywiście pod czepkiem i czapką :) Bardzo fajny jest zapach, jak już sama seria wskazuje, jest to krem oparty na proteinach mleka, dzięki którym ma bardzo przyjemną woń. Do tego zawiera również pszenicę, razem działają niezwykle odżywczo na włosy. Po zmyciu kremu (pamiętajmy aby spłukać go dużą ilością wody, gdyż w przeciwnym razie włosy będą wyglądały na nie świeże) nie mam żadnych problemów z rozczesywaniem, a i włosy są lejące i puszyste. Bardzo miłe w dotyku. 
Kolejna tubeczka to krem do rąk firmy Oeparol. Krem do rąk, a także pomadka ochronna to seria dermokosmetyków Balance stworzona specjalnie do skóry wystawionej na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych czy klimatyzację. Przy mojej pracy- kontakt z klimatyzacją nieunikniony- krem do rąk z olejkiem z wiesiołka, gliceryną i ekstraktem z nagietka to idealne rozwiązanie. Przy regularnym smarowaniu rąk - do kilku razy dziennie- od razu są gładkie, pachnące, znacznie zmniejszyła się również suchość dłoni w okolicach paznokci, co jest dla mnie bardzo ważne. 
Na sam koniec wspomniana już pomadka ochronna również z olejkiem z wiesiołka, która fenomenalnie nawilża moje często popękane usta. Fajnie sprawdza się również jako lekkie nawilżenie matowych pomadek.
Podsumowując, chciałam Was serdecznie zaprosić/ zachęcić do przejrzenia oferty obu marek i wybrania coś dla siebie. Przy pielęgnacji włosów, gorąco polecam Wam testowanie kosmetyków, sprawdzanie, który jest idealny dla Waszego typu skóry i włosów ;) 













9 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów, a ostatnio często widzę je na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, przyznam że jeszcze żadnego z tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Good review, have a good weekend

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się lakier, który masz na sobie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o. nie znalam predzej tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogą być całkiem fajne ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę firmy :) Bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)