czwartek, 25 lutego 2016

lakiero- mania #8 Drogeria.pl- ZILA...


W dzisiejszej odsłonie 'lakiero- mani' (która jak zauważyłyście pojawia się znacznie częściej, ni raz w miesiącu) najnowsza zdobycz ZILA od Drogeria.pl. Do malutkiej kolekcji ZILA dołączył cudowny, metaliczny odcień maliny- Raspberry 124
Cudowne holorgraficzne maleństwo, które nadaje efekt przestrzenny, pod każdym kątem mieni się na inny kolor. Rewelacja.
Od strony technicznej: z lakierami tej marki zapoznałam się już wcześniej (dzięki Drogeria.pl), są naprawdę godne polecenia. Pędzelek średniej szerokości, bardzo ładnie kryje płytkę paznokcia, nie zostawia smug. Odcień Raspberry 124 pochodzi z kolekcji FLASH, malowanie jest bardzo przyjemne, gdyż lakier posiada delikatną woń zapachową, która w znaczącym stopniu umila Nam malowanie paznokci. Dzięki drogerii mogę przetestować szablony do paznokci, które urozmaicą zdobienie moich paznokci ;) 

A Wam jak się podoba malinowy holograficzny ZILA? :) 
















7 komentarzy:

  1. Ja w swojej kolekcji lakierów do paznokci mam wiele kolorów ale ostatnio postawiłam na hybrydy. Moje paznokcie wreszcie mogę zapuścić bez obaw ze się złamią. Niestety przy zwykłych lakierami zdarzało się to notorycznie. Ciekawi mnie jedno, czy zwykłymi lakierami można robić wzorki na hybrydach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem Kochana. Ja jestem anty hybrydowa dlatego też się nie orientuje w tym temacie. Moje paznokcie też nie należały do najtwardszych, jednak odżywki i oliwki zrobiły swoje.
      Buziaki;*

      Usuń
  2. Bardzo fajny kolor, ale mnie jednak przede wszystkim urzekło piękne opakowanie :) Bardzo chętnie przygarnęłabym taki prezencik :)
    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)