piątek, 19 lutego 2016

lakiero mania #7- Mistero Milano...


 Kolejna odsłona 'lakiero mani Secret Garden'. Niezmiernie mnie to cieszy, że spodobał Wam się cykl lakierowy :) Dzisiaj mała prezentacja lakierów od Mistero Milano. Do mojej kolekcji dołączyły 3 śliczne kolorki, które idealnie pasują na każdą okazję, a także świetnie komponują się ze sobą. 
Jednak na początku kilka słów wstępu. Jestem pewna, że znacie Mistero Milano, posiadają bardzo bogatą ofertę, nie tylko dla fanek zwykłych lakierów do paznokci, ale także hybrydowych czy żelowych. Wejdźcie na stronę, a znajdziecie coś dla siebie ;) 
Wspomniane wcześniej kolorki to: 
Autumn Morning  8655  KLIK
Cobalt Intrigue 8693    KLIK
Butterfly's Touch  8685  KLIK
Jestem z nich bardzo zadowolona, po pierwsze pędzelek! Idealna szerokość i grubość, bardzo ładnie rozprowadza lakier po płytce paznokcia, nie zostawia smug i nie zamazuje już położonej warstwy. Wszystkie kolorki są bardzo fajnie napigmentowane, dzięki czemu już jedna warstwa pokrywa paznokcia. Zaskoczeniem był czas, w którym wysychają- błyskawicznie :) 
Oczywiście w swoim manicure zastosowałam bazę i top coat. 
W paczuszce otrzymałam również kilka próbek perfumowanych kremów do rąk, które są niezbędnym elementem w codziennej pielęgnacji moich dłoni i paznokci. Kremy oprócz zniewalającego zapachu bardzo szybko wchłaniają się w dłonie i nawilżają, jedna saszetka starczyła mi na trzy smarowania. Moje dłonie były wręcz jedwabiste- naprawdę polecam ;) 
A na sam koniec lakierki na pazurkach, przez ostatnie dwa tygodnie działałam tylko na trzech kolorach Mistero Milano. W pierwszej wersji postawiłam na klasyczne kropki, natomiast w drugiej przetestowałam nową płytkę do stempli, jak oceniacie efekt końcowy? ;) 















9 komentarzy:

  1. piękne, ten cielisty super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki <3
    różowy piekny kolorek ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/mentos-poland_20.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki cudo :)
    Zapraszam beautymix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne kolorki, szczególnie ten pastelowy róż:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)