środa, 3 sierpnia 2016

lakiero mania #20 Mint Condition i inni ...



Cuccio Cuccio Cuccio - ach jak ja Was uwielbiam :) Nowe kolorki w kolekcji, trochę spokoju, ale bez szaleństw się nie obyło :)
Nowe kolorki to:
6000- So so sofia
6100- Mint condition 
6054- Hong Kong Harbour
6142-  Mimes & musicians
Delikatna mięta jest dla mnie świetną alternatywą dla letnich neonów, tak jak i delikatny beż, który jest idealny na każdą okazję.
Moje dwa 'szaleństwa' to top z confetti, który swobodnie można łączyć właśnie z pastelami i nudziakami. Ten najlepszy, to srebrny, z niesamowicie delikatną drobinką.
Hong Kong Harbour czarował mnie już od bardzo dawna- jest wprost niesamowity :) Dlatego zostawiłam Wam jego prezentację na później :)
Nie wyobrażam sobie, aby w mojej kolekcji brakowało błyszczących lakierów, a jakie są Wasze ulubione pazurki bądź same lakiery?? :)


*Kto z Was jeszcze nie widział. to szybciutko nadrabiamy zaległości. Na stronie Cuccio dostaniemy już najnowsze letnie kolekcje: Eden i Coktails. Ja już mam swoje typy :)













9 komentarzy:

  1. Niestety marka jest mi dość obca, jednak najbardziej wpadł mi nudziakowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory. Są cudowne. Na palecie wyglądają przefantastycznie, a co najważniejsze nie tworzą po wyschnięciu żadnych smug.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuccio ma bardzo dobre lakiery ja mam dwa zwykłe lakiery czerwone i cztery hybrydy tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)