poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Happy Birthday to me! ...


Happy Birthday to me! Tak mogę rozpocząć dzisiejszy post. Jako, że należę do osób, które obchodzą, każde święta, dzisiaj chciałam podzielić się tym z Wami. 29 sierpień, czyli moje 23 urodzinki ;)
Prezentowana stylizacja, to mój tegoroczny urodzinowy look. Sukieneczka koronkowa, którą udało mi się upolować na wyprzedażach połączona z minimalnymi dodatkami. Tj. malutkim puzderkiem, sandałkami w delikatnym odcieniu szarości i klasycznym zegarkiem Mockberg. Dużą rolę odgrywa tu także mocny odcień pomadki (Wibo- Million dollars lips ).




 Sukienka ZARA    Sandałki LU Boo    Torebka Mohito    Zegarek Mockberg



11 komentarzy:

  1. Fantastyczna sukienka, na lato super.
    Zapraszam do moich przepisów kulinarnych:) zupa krem z dyni

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego kochana! ja swoje obchodziłam wczoraj :) cudnie Ci w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze zatem!

    Piękna sukienka, ma bardzo energetyczny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te matowe pomadki z Wibo:) najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ci w takim kolorze. Noś go częśćiej

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat :* ślicznie wyglądasz w tym kolorze sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uśmiech ślicznotko :*
    Wszystkiego najlepszego! :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)