środa, 17 sierpnia 2016

Spódnica z jeansu & pudrowa torebka...


Macie swoje ulubione dodatki?? Moje to zdecydowanie- pudrowa torebka Riccaldi i zegarki Mockberg ;)
Z torebki Riccaldi to praktycznie 'nie wychodzę' --> niesamowicie pojemna, lekka i pięknie wykonana, idealny polski produkt. Zegarka Mockberg nie trzeba zbyt długo przedstawiać, oba modele, które posiadam, bardzo często pojawiają się w moich stylizacjach. Delikatne i klasyczne :)
Cały look, to moja wersja letniej stylizacji, która wymaga już czegoś wierzchniego. Koszulę dorwałam w jednym z nowo otwartych w Radomiu outletów Inditex, jest genialna ;) Do tego moja ulubiona narzutka Bon Prix!!
W dzisiejszych dodatkach pojawiły się także nowe kamyczki od Iwony Piecuch i kolejny ulubieniec, czyli okulary przeciwsłoneczne od eokulary :)
*Wybaczcie moje plasterki na piętach (zabawne rysunki sówek), gdyż to efekt kolejnych butów, które musiały dać o sobie znać :)



 Spódnica, Koszula ZARA     Narzutka Bon Prix    Koturny Mohito    Torba Riccaldi     
Okulary eOkulary    Zegarek Mockberg    Bransoletki Iwona Piecuch 




11 komentarzy:

  1. Biżuteria przepiękna :) buty wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolorystyka! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko razem współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula świetna! Ostatnio w Bershce widziałam podobne!

    OdpowiedzUsuń
  5. och spódnica i bluzka są superrr;)))

    pozdrawiam
    PatriszjaFashion

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz<3 cudowna torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  7. super połączenie spódnicy z koszulą:)
    elegancko i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo mi się podoba dużo modnych kolorów i espadryle��.Mega��.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie jest! Koszula boska! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspirująca stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)