środa, 10 sierpnia 2016

StyleWe WISHLIST ...


Zbroicie się już na jesień?? Ja patrząc na pogodę, która coraz częściej pojawia się za oknem zaczynam poważniej o tym myśleć ;)
W związku z tym, postanowiłam stworzyć małą WISHLIST'e wraz ze sklepem StyleWe.
W całym zestawieniu, delikatnie zostaję jeszcze w lecie, licząc, że początek jesieni będzie dla Nas przychylny, a także już typowo jesienne, cieplejsze rzeczy.
Zapraszam do lektury :)

ENG:
Are you preparing for the fall now? Looking at the weather outside the window more and more often I think about it. So I decided to create a small wishlist with StyleWe. Whole set gently staying in the summer, hoping that the begining of autumn will be favorable for us and have a typical autumn the warmer things.
Have a nice reading :) 






Jako pierwsze chciałam Wam pokazać sukienki, których nie może zabraknąć w mojej szafie. Wybrałam 3, które najbardziej mi się spodobały, o dziwo wszystkie w dosyć ciemnych kolorach. Pierwsza w zabawny wzorek w sowy, druga utrzymana w stylu boho, idealna nawet na lato, a ostatni model, to prosta, klasyczna sukienka w biały prążek.

ENG: The first I wanted to show you are dresses, which can not be missing in my closet. I chose the 3 that I liked the most, surprisingly all in rather dark colors. The first is in a funny pattern in the owls, the other in the style of boho, ideal even for the summer, and the last model, a simple, classic dress in a white stripes.





DRESS     1     2     3






Na kolejnym miejscu są koszule, które uwielbiam, jednak w całej mojej kolekcji brakuje, klasycznej białej koszuli, bawełnianej, może nawet szeleszczącej. Kolejny model, którego nigdy u mnie nie zabraknie to koszula we wzorki, klasyczna biała w zdobienia idealnie sprawdzi się na każdą okazję, a na samym koniu t-shirt z odsłoniętymi ramionkami, fajna, delikatna i przewiewna.


ENG: In the next place are the shirts, which I love, but my entire collection is missing, the classic white shirt, cotton, maybe even rustling. Another model that will be never missing in my closet is a pattern shirt. And thats one of the wishlist shirt. The color makes the shirt ideal for any occasion. The last one is simple white shirt with exposed shoulders- cool, delicate and airy.


SHIRT    1     2     3




Nie wyobrażam sobie swojej szafy bez swetrów, jak wiecie jestem ich wielką fanką, dlatego w nowym sezonie, nie może ich zabraknąć. Wiosną zakochałam się w swetrach długich, wręcz długaśny, swój cienki ideał znalazłam, teraz pora na jesienny, znacznie cieplejszy ;)

ENG: I can not imagine my wardrobe without sweaters, as you know I am a big fan of them, because of that the new season can not  be missing them.In the spring I fell in love with long sweaters now it's time for autumn, much warmer ones. On StyleWe I also found another great ones.



SWEATERS     1     2     3     4 


























Wisienką na liście nowości są oczywiście dodatki- torebki, jesienią chciałabym postawić na klasyczne modele w uniwersalnych kolorach, dwa idealne modele znalazłam właśnie na StyleWe :)




ENG: The last on my whishlist are bags. In the new season I would like to bet on the classic models in universal colors.
BAGS     1     2





5 komentarzy:

  1. Wybrałaś na serio świetne rzeczy, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ostatnio pogoda zmusza nas do bardziej jesiennych stylizacji :) Świetna lista!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się rozejrzeć za czymś cieplejszym bo pogoda nam sie już psuje :( Fajne rzeczy :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)