poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Szara maxi & róż...


Podejrzewam, że lato i upalne dni powoli od Nas odchodzą. Dzisiaj letnia stylizacja z jedną z moich ulubionych spódnic- szara maxi. Uwielbiam ją, pasuje do wszystkiego i praktycznie na każdą okazję :) Ogromne bum, które panuje w okół hiszpańskich dekoltów skłoniło mnie do zakupu tylko jednej bluzeczki w tym stylu, która poszerzyła moją kolekcję do dwóch modeli. Do delikatnych kolorków stylizacji dobrałam wyraziste dodatki, torebeczkę w mocnym odcieniu różu, obszerny naszyjnik Amber - czyli tak jak lubię i pastelowe - duże- oprawki od Kodano.
A klapeczki na nogach, to jedne z najwygodniejszych letnich butów, jakie kiedykolwiek miałam :)
Miejmy nadzieję, że to jeszcze nie koniec lata :)





 Spódnica Studio KA    Bluzeczka Reserved    Torebka Lovelywholesale    Klapeczki In blue    
Naszyjnik Amber    Okulary Kodano




17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Oryginalna i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta bluzka!
    Bardzo ładnie "gra" ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ! Podoba Mi się ta maxi 💗💗

    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/mickey-mouse-dress-jeans-cropp.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie jasnego różu z szarym kolorem! W sumie wczoraj dodałam nowy wpis ze stylizacją z takim własnie zestawieniem kolorystycznym ;) Podoba mi się, że do spódnicy maxi założyłaś bluzkę z odsłoniętymi ramionami, bo całość się zrównoważyła. Jednak kompletnie nie pasują mi tutaj dodatki, które wybrałaś. Torebka i naszyjnik kolorystycznie, a buty stylem, choć one i tak pasują według mnie najbardziej.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się takie stylizacje;) świetnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękna ta Twoja maxi! świetne połączenie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. daję 6 !!! :D świetny look <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzka :) spódnica także

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest świetna :D

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. urzekła mnie ta bluzka! kolor i fason suuuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zestawienie kolorystycznie szarość z różem pasują do siebie idealnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)