sobota, 29 października 2016

Kocie uszka & dynia...


Kto z Was obchodzi Halloween, albo przynajmniej wycina dynie? Bo ja się zgłaszam, już od kilku lat razem z chłopakiem wycinamy dynię, delektujemy się tak cudnym świecznikiem. Samo wycinanie to bardzo fajna zabawa, ale też dużo pracy, jednak efekty są warte zachodu ;)
W dzisiejszej stylizacji również pojawia się dynia, jednak malutka i w całości. Zestaw iście jesienny z wieloma nowościami. Dawno polowałam na skórzane spodnie, te znalazłam w outlecie ZARA, sweterek z ozdobnymi szarpaniami i dłuższym tyłem pochodzi z GAMISS, natomiast piękna i cieplutka chusta wraz z oryginalnym kapelusikiem z kocimi uszkami z DressLily :) Na stronie DressLily znajdziecie wiele produktów z motywem Halloween w bardzo atrakcyjnych cenach ;)
Całość dopełnia makijaż oczu i manicure wykonany przy pomocy kosmetyków z najnowszej kolekcji Miss Sporty, o czym przeczytacie już niebawem ;)






 Sweter GAMISS    Spodnie ZARA   Kapelusz, Chusta DressLily    Buty CCC


12 komentarzy:

  1. Jaka fajna czapka!
    Uroczo w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka czapeczka słodka! Super zdjęcia, podoba mi się szal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal jest boski <3 a Czpaka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka robi furorę! Bardzo ładny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kapelusz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czapeczka jest niesamowicie ciekawa :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweterek bardzo mi się podoba, szkoda, że zakrywa go szal na tych zdjęciach :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, poklikane :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka urocza kreacja. Modnie i stylowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołe i piękne zdjęcia. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)