poniedziałek, 3 października 2016

Lakiero- mania #23 sweet Cuccio...


Nowy miesiąc, nowy tydzień i nowy post. Dzisiaj Lakiero- mania z naszymi ulubieńcami Cuccio. Nie wiem czy już wiecie, ale niestety (nadal rozpaczam z tego powodu), nie mogę malować paznokci do pracy na różne piękne kolor, błyszczące, migoczące itp- dozwolone mam tylko czerwienie, nude i pudrowe róże. Dlatego z Cuccio tworzymy małą 'pracowniczą armię'. Dzisiaj jej pierwsza odsłona, cukierkowe odcienie różu, w których udało mi się przemycić delikatny szimerkowaty błysk ;)
Oprócz odcieni, zauroczyły mnie nazwy, jak zawsze są przecudne. Kolory to: 6008, 6400, 6401.
Od strony technicznej znacie je bardzo dobrze, tak jak i od wizualnej. 6401 to subtelny, mleczny róż, który idealnie pasuje wszędzie, a u mnie sprawdza się niesamowicie dobrze, kolejny 6400 to mój mały ulubieniec. Delikatny róż, który posiada w sobie błyszczące drobinki, a do tego nazwa- Strawberry Colada. 6008 to delikatny, bardzo delikatny róż, który na paznokciu- bez bazowego koloru- staje się przeźroczystą perłą, z połyskującym szimerkiem i opalizującym odcieniem różu.
A Wy macie jakieś restrykcje odnośnie paznokci w pracy? ;)

Nie zapomnijcie zerknąć na Facebook, tam same nowinki i nie tylko- m.in. nowa kolekcja Cuccio- CINEMA NOIR - CUDA!! - KLIKAMY













7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)