wtorek, 25 października 2016

Uroda- Paletka & pędzle GAMISS...



Chciałam Wam zaprezentować moją ostatnią kosmetyczną miłość- pędzle i paletka matowych cieni od GAMISS.
Jestem naprawdę bardzo zadowolona z całego zestawu pędzli. Po pierwsze czarują swoim wyglądem i kolorami, po drugie są niesamowicie przyjemne w dotyku i podczas malowania - włosie nylonowe. A po trzecie, co najważniejsze, ładnie łapią produkt i 'żyją' po myciu ;)
W zestawie znajduje się pędzel do podkładu, z którym się ostatnimi czasy nie rozstaję, jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskuję nakładając podkład pędzlem. Precyzyjnie rozsmarowuję całość na twarz ;) Moim ulubieńcem stał się również cieniutki i sztywny pędzel do kresek ;)
Drugi element dzisiejszego postu, to paletka 15 matowych cieni do powiek. Kolorystyka bardzo, ale to bardzo w moim stylu, cienie naprawdę są matowe i trzymają się stosunkowo długo ;)
Wśród całego zestawu pędzli znalazłam swój idealny do nakładania rozświetlacza, bardzo precyzyjny i delikatny. Pędzle do nakładania i blendowania cieni do powiek, również zasługują na uwagę. Są idealnie twarde, miękko rozcierają cień na powiece.
Ciekawostka: cienie nie obsypują się na połowę twarzy podczas makijażu ;)













11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)