środa, 12 października 2016

Plisowana spódnica...


Czas jesiennych stylizacji, to jeden z moich ulubionych okresów w całym, jesienno- zimowym, sezonie.  Tym razem podczas zdjęć towarzyszyło mi słońce, którego nie mogłam pominąć na zdjęciach.
Dzisiejsza stylizacja to dosyć odważne połączenie. Zdecydowałam się przełamać plisowaną spódnicę, sportową kurtką.
Do plisowanej spódnicy o dosyć specyficznej długości przymierzałam się dosyć długo, jednak po jej otrzymaniu, z czystym sercem stwierdziłam, że jest to jeden z najlepszych zakupów na jesień 2016 (i nie tylko). Spódnica to jedna z nowości, którą dostaniemy na BonPrix, posiada dwa rozporki, gumę w pasie, która idealnie podkreśla talię, a do tego jest cudownie miła w dotyku.
Przypomina mi lata dzieciństwa, gdy plisowane spódniczki były mega hitem ;)
Dobrałam do niej pudrowe body, butki na słupku i sportową kurtkę.
Dodatki, to bransoletki X Jewellery i okrągłe lenonki od Kodano.
A Wy co sądzicie o plisowanych spódnicach? Ja jestem w nich ponownie zakochana.

*Wpadajcie na stronę Kodano--> nowa kolekcja oprawek już w sprzedaży.






Spódnica BonPrix    Body H&M    Kurtka No Name    Buty Mohito    Bransoletki X Jewellery    
Okulary Kodano


11 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie połączyłaś dwa style: sportowy i elegancki:) cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica!
    Bardzo elegancka, do wielu połączeń ją założysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja, sama bym się tak nie ubrała ale bo to nie w moim stylu ale naprawdę bardzo mi się podoba. Miałam kupić te body z h&m ale jak przymierzyłam to troszkę przeraził mnie ten dekolt. Na tobie wygląda rewelacyjnie !

    http://iwilittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz kochana :)

    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! :)

    Retyyy, te wiązania które są w body/bluzkach/sweterkach itp. chyba nigdy nie przestaną mi się podobać! <3 Mam już kilka takich rzeczy i rozglądam się za kolejnymi. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna stylizacja, podoba mi się to jak bawisz się modą i miksujesz ze sobą styl sportowy z elegancją. Uniwersalność — za to właśnie najbardziej cenię spódnice plisowane. Sklep, w którym niedawno kupiłam tego typu spódniczkę, posiada bardzo urozmaiconą ofertę. Zamówiona spódnica wykonana jest z bardzo solidnego materiału, jestem przekonana o tym, że ubranie to posłuży mi przez wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja z plisowaną spódnicą to bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. To zestawienie prezentuje się niezwykle ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)