czwartek, 17 grudnia 2015

'Amazing outfit' & zielona spódnica ...


Grudzień już w połowie, święta zapasem, a zamiast szalejącej zimy, mamy jesień w pełnej swojej okazałości. Dlatego na blogu zestaw troszkę lżejszy. Szara bluza, z dosyć adekwatnym napisem, jedna z moich cieplejszych i ulubionych, zestawiona ze skórzaną spódniczką. Jak już wcześniej Wam zdradzałam, oszalałam na punkcie zgniłej, moro zieleni, dlatego spódniczka musiała być w tym kolorku ;) Do tego subtelne dodatki, mocno pomarańczowa torebeczka Fabiola i szara czapeczka z uszkami ;) Z biżuterii zdecydowałam się na męski zegarek, już od dłuższego czasu chodził za mną idealny, męski, z dużą ciemną tarczą i brązowym paskiem, swój znalazłam na Banggood ;) A bransoletka, to najnowsze cudo od Nomination ;) Delikatna bransoletka ze ślicznym 'My Love'.
Choinki już ubrane? Moja pięknie stoi i czeka na prezenty ;) 






 Spódnica Bershka    Bluza Mango    Buty CCC    Czapka ZARA    Torebka Fabiola    
Zegarek Banggood    Bransoletka Nomination 

14 komentarzy:

  1. O kurcze jaka świetna stylizacja.
    Muszę zacząć chodzić w spódnicach, ale mnie zmotywowałaś :*

    http://iwilittleworld.blogspot.com/2015/12/moj-codzienny-makijaz.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) choinka jeszcze nie ubrana, zmagam się jeszcze ze sprzątaniem po remoncie :) ale myślę że już w niedzielę ja ubiore :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza!
    Cały zestaw ładny, lekki, młodzieżowy - pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, tegoroczna zima bardzo nas rozpieszcza- u mnie istna wiosna, 11 stopni, pięknie, slonecznie i cieplo :) hehe
    świetna bluza i czapucha ! i spódnica bardzo mi się podoba- też muszę sobie sprawić jakąś skórzaną na święta :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję się zainspirowana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie połączenia różnych stylów. Super wyszło! czapkę i bluzę bym podkradła :P

    ps. kapelusz miał być bardziej różowy niż brązowy,ale ciesze się że Ci się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta bluza :) przy obecnych temperaturach można sobie spokojnie pozwolić na takie zestawy :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz! to zdecydowanie styl dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka świetnie przełamuje całość ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. NOWY POST
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super :) Bardzo ciekawa bluza :) I ta piękna Fabioletka <3 Marzę o tym kolorze torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://agiiz.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie do mnie. Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)