niedziela, 20 grudnia 2015

lakiero- mania #4 drogeria.pl...


Przed Nami kolejna odsłona 'lakiero-mani Secret Garden', grudzień obfituje w wiele nowości, także tych lakierowych ;) Tym razem chciałam Wam zaprezentować pudełeczko od drogeria.pl zawierające trzy cudne kolorki lakierów marki ZILA. Paczka była totalną niespodzianką, małe pudełko, wypełnione czarnymi sprężynkami, a między nimi, metalowa puszeczka, którą mogę wykorzystać do dowolnego celu (co już oczywiście zrobiłam, moje pudełko to skromne schronienie dla kolekcji biletów z przeróżnych miejsc, w których miałam okazję być). 
Lakiery ZILA to trzy idealnie do siebie pasujące odcienie, perfekcyjne na zimę czy do manicuire świątecznego. Pierwszy to delikatny brąz z drobinką, bardzo przypomina mi ten kolor kamień piasek pustyni. Drugi to holograficzny, w którym jestem wprost zakochana, jest genialny! Ostatni to top coat z cudownie połyskującymi drobinkami różnego koloru. Świetnie wygląda na jasnych kolorkach, na ciemniejszych nabiera jeszcze większego wyrazu. 
Co do pędzelków, bardzo fajne, płaskie, spore, dosłownie dwa - trzy pociągnięcia i mamy pokrytą całą płytkę. 
Na stronie drogeria.pl znajdziecie również pojedyncze lakiery do kupienia marki ZILA, jak i prezentowane przeze mnie pudełeczko ;) 













10 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o marce słyszę

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki <3 jednak nic nie zastąpi hybrydy :)

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolorki się podobają. Ja niestety nie przepadam za hybrydą, jestem zwolenniczką zwykłych lakierów ☺

      Usuń
  5. http://agiiz.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie do mnie. Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)