czwartek, 10 grudnia 2015

Nomination My- Family...


Szukacie pomysłów na prezent? Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moją kolejną propozycję. Mowa o najnowszej kolekcji włoskiej firmy Nomination My- Family. Od bardzo dawna marzyła mi się bransoletka Nomination, moja pierwsza jest czystą bazą z jednym oczkiem "My love", który znajdziecie w nowej kolekcji. 
Na bransoletce może znajdować się każdy paciorek, dobieramy je pod swój gust, moja czysta idealnie pasuje do moich codziennych, delikatnych srebrnych, świetnie z nimi współgra. 
Nomination lekko się rozciąga, przez co idealnie wchodzi na rękę. Ale wracając do samego zewnętrznego opakowania, bransoletka przyszła w malutkim pudełeczku, owinięta w bibułkę z logo firmy. Uwielbiam takie subtelne opakowania, które już same przez siebie zdradzają Nam swoją wartość. 
Już niedługo zobaczycie moją Nomination My-family w stylizacji, a teraz zapraszam Was do odwiedzin strony i skomponowanie własnej ;) 













2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)