niedziela, 6 grudnia 2015

Kobaltowa peleryna & neoprenowa spódnica....


Grudzień już w pełni rozpoczęty, święta czuć i słychać wszędzie, a śniegu nie ma... Dlatego moja dzisiejsza stylizacja jeszcze w jesiennej pelerynie, która powstała w pracowni dziewczyn ze Studia KA. Cudowny kobaltowy kolor, miła w dotyku i do tego cieplutka- czego chcieć więcej. Dobrałam do niej różową neoprenową spódniczkę Moko Mi i czarną koszulę w groszki Lovelywholesale. Wykończeniem stylizacji, która swoimi kolorami zdecydowanie odgania pochmurne, jesienne chmury, są dodatki- czarny, koralikowy naszyjnik od Amber, lakierowany kuferek Riccaldi, który znacie już bardzo dobrze. Nie mogę z niego 'wyjść' to zdecydowanie moja torebka numer 1 tej jesieni :) 





 Peleryna Studio KA     Spódnica MokoMi     Koszula Lovelywholesale     Botki CCC    
Torebka Riccaldi      Naszyjnik Amber     Rękawiczki Mohito





25 komentarzy:

  1. WOW! Ale pieknie wygladasz! Swietne polaczenie kolorow! Baaaardzo mi sie podoba ten zestaw! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Koszula mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i elegancka stylizacja. To już drugi blog dzisiaj na którym goszczę i widzę pelerynę, może to najwyższy czas abym i swoją wyciągnęła z dna szafy ? hmm ..

    OdpowiedzUsuń
  4. peleryna jest mistrzowska!! I kolorystyka - kobalt i róż ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała peleryna, wyglądasz przeelegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglądasz przepięknie;)
    pelerynkę masz cudowną:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja kojarzy mi się z Blair Waldorf :)

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie Ci w takich kolorach!!!!!

    +dodaję do obserowowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszczyk i świetne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna jest ta pelerynka ;) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. duzo kolorow to lubie :) bardzo fajnie to wyglada :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny płaszczyk !! Zastanawiam się nad zamówieniem takiego na wiosnę :D
    Świetnie połączyłaś kolory ^-^
    Pozdrawiam cieplutko!

    Za kliknięcie w linki i podanie cen w komentarzu odwdzięczam się OBSERWACJĄ !! Zapraszam :D
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny zestaw przeslicznie wygladasz!a płaszczyk jest obłedny uwielbiam takie zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  14. super płaszcz! urocza spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor peleryny/płaszcza. Mam nadzieję, że jest ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Peleryna jest cudowna, sama bym taką przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna pelerynka ! z fuksjową spódniczką wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ożywiłaś fajnie to całe zestawienie. Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mój mikołajkwy post : www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie istna wiosna hehehe :) Ale ja się cieszę, bo nie lubię zimy :P
    Kochana, piękna bOoomba kolorystyczna <3
    Ciesze się, że pomimo ponurej jesieni, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    piękna palerynka i spodnica <3

    milegod nia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna peleryna, wymieniłabym jednak torebkę na inny kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)