sobota, 26 grudnia 2015

Cekinowa spódnica & ciepły sweter...


Jak tam po świętach? Najedzeni? Wypełnieni pozytywnymi emocjami?? Mam nadzieję, że tak, bo ja jak najbardziej. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was jedną z moich świątecznych stylizacji. Nie jestem wielką fanką cekinowej odzieży, jak już to musi mi się dana rzecz bardzo spodobać. Tak było z tą spódniczką, zwykła obcisła, czarna tuba w cekiny, którą upolowałam na wyprzedaży, idealnie pasuje do codziennego look-u jak i do większego wyjścia. Dobrałam do niej jedną z moich ulubionych białych koszul i cieplutki sweter. 
Biżuteria w tym zestawieniu to zegarek Deja vu, złota bransoletka z moim ulubionym okręgiem z kamyczków. Nowością jest delikatny naszyjnik- srebrne serduszko od Elley, który idealnie komponuje się w połączeniu z moim codziennie noszonym sercem. 
Przed Nami powitanie Nowego Roku, już szykuje dla Was post z rocznym zestawieniem, spokojnie tworzę listę postanowień, a Wy tworzycie sobie takie listy? ;) 






 Spódnica H&M    Koszula Mohito    Sweter Alieexpress    Torebka Lovelywholesale    
Zegarek Deja vu    Naszyjnik Elley 



27 komentarzy:

  1. Ja tam lubię cekiny i uważam, że świetnie sprawdzają się na takie okazje jak na przykład święta. Świetnie też wypadają na co dzień, ale wtedy trzeba uważać. Przyznam szczerze, że jakoś nie pasuje mi połączenie tego wzorzystego swetra z czarną, cekinową spódniczką, ale w sumie może to wynikać z tego, że ogólnie nie lubię takich swetrów :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowa ta spódnica, jednak ja się zachwycam kardiganem - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak milion dolarów.! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan masz wspaniały! Właśnie szukam podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatyczny miszmasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczną spódnicę z House tylko srebrną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! cekinowa spódnica wygląda świetnie z klasyczną, białą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna narzutka!

    Pozdrawiam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie polaczenie swetra i bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowna jest ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudnie. Kolory ze sobą idealnie współgrają, a cekinowa spódnica to element przypominający nam o nadchodzącym Sylwestrze :) Moja lista postanowień na razie jest w głowie, ale trzeba spisać gdzieś żeby mi przypominała ta karteczka o moim celu na rok 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przypadła mi ta kolorystyka do gustu.
    Fajnie wszytsko dobrałaś!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki sweter jest wręcz doskonały i teraz na jesień na pewno ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham cekiny i na tej spódnicy także świetnie się prezentują. Idealne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cekinowa spódnica bardzo mnie urzekła, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cekiny wcale nie muszą się kojarzyć tylko z Sylwestrem. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka. Sweter też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten sweter. Jest ciepły

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)